سر

SIRC مشتر IRC (Chat Relay Internet Relay) برا ونس برنامه رز شده و قابل برنامه رز در Perl، توسط راجر Espel Llima (AKA Orabidoo) است.
انون بارر ن

سر رتبه بند و خلاصه

تبلغات

  • Rating:
  • مجوز:
  • GPL
  • قمت:
  • FREE
  • نام ناشر:
  • Roger Espel Llima
  • وب سات ناشر:
  • http://www.iagora.com/~espel/ytalk/ytalk.html

سر برسب ها


سر شرح

SIRC مشتر IRC (ت انترنت Relay) برا ونس برنامه رز شده و قابل برنامه رز در Perl است توسط راجر اسل Llima (aka orabidoo). SIRC مشتر IRC (Chat Relay Internet) برا ونس برنامه رز شده و قابل برنامه رز در Perl، توسط راجر Espel Llima (AKA Orabidoo) است. SIRC بسار وتر از اثر مشتران است و در عن حال بشترن و ها خود را دارد. ان دو بخش تقسم شده است، حالت ن (به معن، بدون رابط امل صفحه نماش امل)، DSIRC، ه م تواند به تنها استفاده شود، برنامه رز شده در Perl و قسمت جلو جداانه SPLIT-SCREEN در C، SSFE به نام SSFE. نقطه اصل اجرا ان سروس رنده ان است ه شما م تواند رابط اربر منطق IRCII را در حساب اربر با مترجم به درست نصب شده به درست نصب ند، با مشتر Perl Client حدود 60K ( و ار به امالر C دسترس نداشته باشد) قابل استفاده نست) و با رابط اربر، بار امال شده، فقط 30 ا 40K در را مصرف ند. ان دو با هم، در حال ه فاقد د ها بزر IRCII، مشتر بسار اربرد را اجاد م نند. شما متوجه خواهد شد ه شما م تواند بسار از زها ده را با Sirc.Here انجام دهد، برخ از و ها لد "SIRC" هستند: رابط اربر IRCII مانند با وراش خط فرمان و تارخ، و با شرفت ها مانند دستار ساخته شده در "Tabekey" ساخته شده است ، لدها جهت دار، هدات ام، و برجسته ردن ام ها خصوص. تمام و ها معمول IRC، از جمله / اطلاع، / نادده رفتن، حالت نهدار، / سرور، / م، / تنظم ... تعداد از توابع ه معمولا تعرف شده به عنوان نام مستعار در SIRC، مانند / O برا ارائه ops ا / w برا انجام / whois. شتبان از اتصالات از طرق روس ها SOCKS، از جمله شروع اتصالات DCC. سازار با تمام شبه ها، از جمله زرزمن، سوند، برنامه ها افزودن مانند / نقشه. شتبان از DCC امل (اتصال مستقم به مشتر به مشتر)، به ت بدون رفتن از طرق سرورها (ت DCC)، و انتقال فال ها (DCC ارسال و درافت). DCC ارسال در حال حاضر 3x سرعتر است، و شما م تواند chats DCC را تغر نام دهد. نام مستعار جازن در ورد / نام مستعار B MSG Bubblebot امان ساخت اسرت ها برا SIRC، در Perl، اضافه ردن دستورات و م آنها، با استفاده از قلاب، رس و جو و تامر Userhost ، و اضافه ردن متغرها جدد / تنظم. مثال اسرت شامل، ه اضافه م ند ورود ام، Userhost-On-Notify، User-ops-ops، و بسار از نام مستعار صرفه جو در زمان است. امان ربات ها با SIRC، و نمونه و شامل . ل توزع تنها 170K طول م شد، از جمله اسناد. س از نصب، حدود 110 لورم فضا دس طول م شد. تمام دست زدن به تمام صفحه و وراش خط فرمان توسط جلو جلو در C انجام م شود ه م تواند با برنامه ها در از SIRC استفاده شود، بنابران شما م تواند (به عنوان مثال) خود را بخواند امل با رابط IRC مانند سازار با نسخه ها Perl 4 و 5. نصب سرع و آسان: Gunzip Sirc-2.211.tar.gz؛ tar -xvf sirc-2.211.tar؛ CD SIRC-2.211؛ ..


سر نرم افزارها مرتبط

pjirc

PJIRC مشتر IRC است، درست مثل ارا مشتر HTTP است. ...

172

دانلود

Console Jabber Client

Console Jabber Client مشتر Jabber با رابط اربر مبتن بر متن است ه شبه به سان ه از مشتران محبوب IRC شناخته شده شناخته شده است. ...

209

دانلود