تعمرات امل مبادله

فال ها فاسد EDB همنن صندوق ست Outlook از سرور Exchange را خراب م ند. مدر Exchange Lepide برا تعمر فال ها آسب دده EDB و Mailboxes Outlook از سرور Exchange طراح شده است.
انون بارر ن

تعمرات امل مبادله رتبه بند و خلاصه

تبلغات

  • Rating:
  • مجوز:
  • Shareware / $299
  • نام ناشر:
  • Exchange Repair
  • وب سات ناشر:
  • حجم فال:
  • 16.4 MB

تعمرات امل مبادله برسب ها


تعمرات امل مبادله شرح

مرور وراستار: ان مسئله ان است ه ونه سستم اموتر خود را از وروس اساز نه دارد ا بررس هر برنامه ناشناخته ا را ه م تواند به اموتر شما آسب برساند، بررس ند، به طرف ا در اموتر شما باد خراب شود ا خراب شود. همان ار با سرور MS Exchange نز همانطور ه از هر ونه ناراحت مصون نست. ار نن ز رخ دهد، م تواند برخ از ام ها ارزشمند و مهم خود را از دست بدهد بدون انه شما واقعا واقعا نم تواند بدون آن ار ند. حت ار نن شراط را نم توان از آن جلور رد، اما مطمئنا م تواند مطمئن باشد ه م تواند تمام امل ها را بازرداند. و تعمرات امل مبادله 12.05.01 برا م به شما در دستاب به آن وجود دارد. با تشر از تعمرات امل مبادله م تواند تمام فال ها ااه داده مبادله را به طور موثر ه در آن حضور دارند، بازرداند. ان نرم افزار تعمر برنامه نرم افزار طراح درخشان است ه قادر به تعمر انواع خطاها فساد سرور م تواند با آن مقابله ند. ل امل ها ه خراب م شوند و در صندوق ها ست مختلف حضور دارند، به راحت توسط ان ابزار بازساز م شوند و به عنوان فال ها EDB ا PST ذخره م شوند. ان ابزار بازاب از OST، PST و همنن فال ها EDB برا بازاب از سرور Exchange شتبان م ند. فراند بازاب در سرعت فوق العاده ا به دست آمده برا صرفه جو در وقت ارزشمند شما به دست م آد. فال ها بازاب شده 100 دقق هستند و م توانند به روش دقق از دست دادن هر ونه از دست دادن داده ها دا شوند. از ماروسافت شم انداز 2000 تا 2010 Exchange Exchange Exchange Support هر از آنها به علاوه سستم عامل وندوز بسار سازار است. قبل از خرد نسخه امل، ما نسخه آزماش 30 روزه را توصه م نم تا اعتماد به نفس خود را بر رو ان ابزار بازاب اجاد ند. مثبت با نن و ها بهبود موثر و اجرا اره از ان نرم افزار به نظر م رسد واقعا جذاب است و ما را مجبور به ارزاب آن با 3.5 در مقاس 5. توضحات ناشر:


تعمرات امل مبادله نرم افزارها مرتبط

وندوز زنده بازاب امل

برنامه بازاب امل قدرتمند ما به شما امان م دهد امل ذخره شده با وندوز لاو را بازاب ند. شما م تواند به راحت و امن دس خود را برا امل و وست ها ه فر م ند از بن رفته اند، اسن ند. بهبود روز ...

164 14.8 MB

دانلود

تلمل

ابزار برا ارتوراف برا طراح نقشه ها برا وب با استفاده از داده ها سفارش. ...

87 Free

دانلود