من PDF به XML OCR Converter

من PDF به XML OCR Converter آسان برا استفاده از ابزار تبدل PDF است ه م تواند فال ها PDF را به فال ها XML تبدل ند. من PDF به XML OCR Converter بهترن مبدل OCR است.
انون بارر ن

من PDF به XML OCR Converter رتبه بند و خلاصه

تبلغات

  • Rating:
  • مجوز:
  • Shareware / $59.95
  • نام ناشر:
  • miniPDF.com Inc
  • وب سات ناشر:
  • حجم فال:
  • 14981K

من PDF به XML OCR Converter برسب ها


من PDF به XML OCR Converter شرح

مرور وراستار: ار شما در حال جستجو برا برنامه اربرد است ه م تواند به راحت فال ها PDF را به فال ها XML قابل وراش تبدل ند ا برا مقاصد مختلف، شما در جا مناسب قرار برد، همانطور ه ما به شما م دهم من PDF به XML OCR Converter 2.0 ه ارائه م دهد همان قابلت. من PDF به XML OCR Converter 2.0 برنامه تبدل به درخشان طراح شده است ه م تواند به راحت فال ها PDF مبتن بر متن را به فال ها فرمت لمه تبدل ند ه م تواند به راحت وراش شود. ان مبدل OCR دارا رابط اربر شسته و رفته و اربر سند است ه م تواند به راحت توسط همه قابل در باشد و م تواند به راحت و ارآمد عمل ند. ان Mini OCR Converter م تواند به راحت فال ها PDF اسن شده ا غر اسن شده و فال ها تصور اسن شده را به فال ها XML قابل وراش تبدل ند. حت س از تبدل آن به راحت م تواند طرح اصل قالب PDF را در فرمت لمه حفظ ند. سرعت ان برنامه م تواند فال PDF را به طور قابل توجه بالا تبدل ند ه وعده داده است ه زمان با ارزش خود را ذخره ند. در از و ها خاص ان است ه ان ابزار به راحت م تواند ل سند را تبدل ند ا صفحه خاص را تبدل ند. ان ابزار بسار انعطاف ذر است و از تمام نسخه ها سستم عامل MS Office و MS Windows شتبان م ند. تمام تبدل ها ه حمل م نند بسار قابل اعتماد هستند و اطمنان حاصل م ند ه ه اطلاعات در فرآند تبدل از دست داده است. ان شتبان از تبدل دسته ا است ه قادر به تبدل فال ها PDF ندانه به طور همزمان به طور همزمان س از در، س از در تنظم م شود. ان شتبان از شدن و رها ردن فال ها را بسار آسان برا ار با آن شتبان م ند. من PDF به XML OCR Converter 2.0 محامه آزاد را قادر م سازد ه م تواند آن را دانلود ند و از آن برا وارد شدن به د ها تمام توابع ان ابزار ارائه م دهد قبل از خرد نسخه امل. ما ان ابزار تبدل را با نمره 3.5 در مقاس 5 برا عملرد مطلوب و تطبق ذر آن ارزاب م نم. توضحات ناشر:


من PDF به XML OCR Converter نرم افزارها مرتبط

من PDF به HTML OCR Converter

من PDF به HTML OCR Converter آسان برا استفاده از ابزار تبدل PDF است ه م تواند فال ها PDF را به فال ها HTML تبدل ند. من PDF به HTML OCR Converter بهترن مبدل OCR است. ...

135 14981K

دانلود