نرم افزار مدرت فضا دس

شما م تواند همه ز را در اندازه دارتور برنامه دا ند ه برا تجزه و تحلل فضا دس ضرور است. با ان حال، نباد ب اساس باشد، ان برنامه را در نظر برم.
انون بارر ن

نرم افزار مدرت فضا دس رتبه بند و خلاصه

تبلغات

  • Rating:
  • مجوز:
  • Shareware / $27.90
  • نام ناشر:
  • Disk usage analysis program
  • وب سات ناشر:
  • حجم فال:
  • 900K

نرم افزار مدرت فضا دس برسب ها


نرم افزار مدرت فضا دس شرح

مرور وراستار: به طور مداوم در سستم ها اموتر ار م ند اغلب ما را در رورد و طبعت ما مان م ند و ما نتوانستم متوجه شوم ه بمباران سستم ها را با فال ها بشتر و بشتر انجام م دهد و اسناد م تواند آن را آهسته و تند و تز ند. مهم است ه بره نزد را در استفاده از هارد دس نه دارد و مقدار اطلاعات ذخره شده بر رو آن و تلاش ها سازار برا حفظ آن به طور امل سازمان افته و قابل نترل است. داشتن مدر فضا دس احتمالا م تواند ان مورد را حل ند، به جز ان واقعت ه ان م تواند در ار خود نسبتا ده باشد و همنن ممن است از رابط اربر استفاده ند. برا فرار از ان نوع رورد ده، برنامه مانند نرم افزار مدرت فضا دس 2.4.15 به راحت م توان به راحت برا اندازه ر فضا دس استفاده رد. نرم افزار مدرت فضا دس س از راه انداز باز م شود با رابط دقق و به ساد سازمان افته با زنه ها اصل قرار داده شده در بالا آون ها زنده. صفحه اصل لست برنامه ها و نرم افزارها را ه دس سستم را اشغال م ند را نشان م دهد و در ان صفحه نماش، نمودار اه را نشان م دهد ه تمام جزئات را ه سستم اشغال شده است نماش م دهد. ان نرم افزار به عنوان ابزار منحصر به فرد و شرفته برا نظارت بر فضا دس ار م ند و به اربر اجازه م دهد تا ساختار وشه ها را بر رو دس تجزه و تحلل ند و همنن به شناسا اهمت آنها در سستم م م ند. اربر به راحت م تواند عناصر دارتور را اداره ند و شناسا ند ه تمام اجزا فضا اشغال شده را در دس سستم بدون ه مشل اشغال رده اند. بنابران، ما م بنم ه مدرت فضا دس نرم افزار 2.4.15 به طور تعامل با اربر سستم به منظور ارائه تجزه و تحلل دقق از فضا دس استفاده م شود و به ترتب به ترتب سه امتاز برا ار شمر آن م شود. توضحات ناشر:


نرم افزار مدرت فضا دس نرم افزارها مرتبط

همرا

ابزار ساده در عن حال قدرتمند آنلان در اختار شما قرار رفته است. ...

263 152 MB

دانلود

تبدل

ConvertBase برنامه است ه برنامه نوسان را با ابزار برا تبدل به / از اه ها 2 تا 35 فراهم م ند. همنن عملات Hex / Bin / Dec Logical و / ا / XOR را نز انجام م دهد. ...

52 47.85 KB

دانلود