نرم افزار Timesheet

نرم افزار Timesheet برا اتوماسون Timesheet، اتوماسون صورتحساب، مدرت هزنه، اتوماسون حضور ارنان، مدرت روه و مدرت ار. نسخه راان دانلود و مزبان (ASP) نسخه.
انون بارر ن

نرم افزار Timesheet رتبه بند و خلاصه

تبلغات

  • Rating:
  • مجوز:
  • Shareware / $300
  • قمت:
  • $300.00
  • نام ناشر:
  • Timesheetus
  • وب سات ناشر:
  • حجم فال:
  • 58860K

نرم افزار Timesheet برسب ها


نرم افزار Timesheet شرح

مرور وراستار: به عنوان منبع غر قابل تجدد، زمان بسار حات است و برا همه ما با ناز به مدرت زمان موثر ه به طور وسته ناش م شود، اهمت زاد دارد. نه داشتن جداول ساده به نظر م رسد، اما زمان بسار مفد، تمرن مداوم با ودان تلاش م ند تا مطالعات و فعالت ها تفرح خود را مدرت نند. همانطور ه در حال رشد برا تبدل شدن به حرفه ا ها شرت، مدرت زمان، زمان ه به مدرت نرو ار و فرآندها مسئول بهره ور جمع سب و ار و م به مدرت برخ از جزئات اطلاعات مهم در مورد ارنان و روفال ها ار آنها م م ند، اهمت بشتر دارد. ند برنامه اربرد وجود دارد ه برا سازمانده نن اطلاعات مورد استفاده قرار م رند و Timesheet 3.2.1 ابزار است ه شامل نترل ها متعدد و ابزار برا مدرت مواد است. Timesheet 3.2.1 س از راه انداز، با رابط اربر به طور مستقم طراح شده با زنه ها اصل قرار داده شده در بالا صفحه نماش داده م شود و قسمت سمت روه ها و وظاف مورد ناز را نشان م دهد. علاوه بر ان، همنن شامل انل ادار برا ارنان و زنه ها مدرت متنوع برا ارنان و سار ابزارها متفرقه برا مدرت روه است. ان نرم افزار زمان بند وب و صورتحساب مبتن بر وب م زاد به مدرت صورتحساب و هزنه را همراه با وظاف و فعالت ها ه مربوط به نازها رسم است، ارائه م دهد. ان نرم افزار به طور امل اتومات و شامل نترل برا صورتحساب روه و مدرت روه مجتمع و ابزار همار است. علاوه بر ان، آن را نز ارائه م دهد اطلاع رسان ست الترون برا جدول زمان مختلف و وظاف مربوط به روه و ابزار برا سفارش ساز زمان و هزنه و حضور همراه با ر حسابرس. ان برنامه شامل ندن و برا مدرت ارمند است ه هر نرم افزار مشابه شامل م شود. به طور خلاصه، Timesheet قطعا به منظور مدرت نرو ار و جزئات آنها همراه با بسار از و ها م ها متعدد است ه آن را سفارش م ند و از ان رو نمره رتبه سه امتاز به دلل طرح مشتر خود و ار منظم است. توضحات ناشر:


نرم افزار Timesheet نرم افزارها مرتبط

حسابدار حراج

اجاد زارش ها فروش سفارش، عس ها فروش، اسناد ا، و سفارش ردن ااه ها داده ها. شتبان از ندن حساب فروشنده eBay ...

232 14.1 MB

دانلود

رزرو هتل رزرو هتل

نرم افزار رزرو هتل برنامه اربرد مبتن بر وندوز در خانه است ه توسط شرت Motel هتل استفاده م شود تا رزرو ها روزانه خود را سازمانده ند، وقت خود را برا انجام سب و ار خود تر م ند. رزرو هتل نن ...

630 1.6 MB

دانلود

consignettill

ConsignmentTill راه حل نرم افزار است ه به طور خاص برا فروش مغازه ها طراح شده است. ...

200 12.5 MB

دانلود