نوار ابزار هشدار من

نوار ابزار Alert من 1 نوار ابزار هشدار من شما را قادر به درافت اطلاعه ها امل برا Hotmail، Gmail، Yahoomail و AOL Mail شما م تواند درافت ند.
انون بارر ن

نوار ابزار هشدار من رتبه بند و خلاصه

تبلغات

  • Rating:
  • مجوز:
  • Freeware
  • نام ناشر:
  • MyAlertToolbar.com
  • سستم ها عامل:
  • Windows All
  • حجم فال:
  • 337 KB

نوار ابزار هشدار من برسب ها


نوار ابزار هشدار من شرح

نوار ابزار هشدار من شما را قادر به درافت اطلاعه ها امل برا Hotmail، Gmail، Yahoomail و AOL Mail م تواند درافت ند. myalerttoolbar ابزار راان است ه به شما اجازه م دهد بلافاصله اطلاعه ها را در حساب MySpace خود درافت ند. شما انتخاب ند ه شما م خواهد برا ام ها جدد، درخواست ها جدد دوستان، تولدها، نظرات جدد، دعوت نامه ها جدد، وبلا ها جدد و ودوها جدد هشدار داده شود. نوار ابزار هشدار من شما را قادر به درافت اطلاعه ها امل برا Hotmail، Gmail، Yahoomail و AOL Mail م تواند درافت ند. در انجا برخ از و ها لد "نوار ابزار هشدار من": زنه ها به نوبه خود و ها روشن و خاموش بره تنظمات به اربران نوار ابزار م دهد تا توانا تبدل "و ها" عن: برخ از دمه ها و شاخص ها را به صورت بصر از نوار ابزار. ورود به سستم / ورود به سستم اخطار اطلاع رسان ووال ار شما وارد سستم شود ا خارج شود. هنام ه وارد سستم شود، نشانر سبز سبز با متن را مشاهده خواهد رد ه م ود "خروج" را به سمت نوار ابزار منتقل ند. ار اربر خارج شده است، LED خاستر خواهد بود و به نظر م رسد ب ادب باشد. متن بعد به LED Unlillumated م ود: "ورود به سستم". داخل شدن و خارج شدن ورود به سستم، از و خارج شده توسط نشانر در بالا ارائه شده است. ان شاخص همنن دمه است ه به اربر اجازه م دهد تا در داخل ا خارج از آن وارد شود. اه اوقات وب سات MySpace.com به ه دلل به شما وارد نم ند، بنابران ان و اربر را قادر م سازد تا به صورت دست با فشار دمه به صورت دست وارد سستم شود، اما بدون ه زحمت از ورود به امل و رمز عبور خود در زمنه ورود به سستم وب سات. نماش روفال ها زنده و زنده هر 4 ثانه به روز شد تا مبلغ دقق بازدد نندان منحصر به فرد را به نماه خود بود. هشدار هشدار اطلاع رسان صوت و تصور از هشدارها برا امل، نظرات و غره اطلاع رسان صوت ممن است از منو تنظمات روشن و خاموش شود. رش سرع منو رش سرع به اربر توانا رش به هر بخش از وب سات MySpace.com عموم و همنن به هر مان در مشخصات خصوص اربر خاص م دهد. ان منو همنن اربر را قادر به ردن به ددن منو راهنما برا نوار ابزار MySpace Alert و وب سات م دهد. رش صندوق ست ان رش سرع ساده به صندوق ورود اربر است. ار از نوار ابزار وارد نشده اد ان و ار نخواهد رد. رش خانه ان رش سرع ساده به اربران وارد شده در صفحه اصل است. ار از نوار ابزار وارد نشده اد ان و ار نخواهد رد.


نوار ابزار هشدار من نرم افزارها مرتبط

مسدود ننده نجره Fivestar

FiveStar 1.0 Five Star برا جلور از نجره ها و رننده ها، زمان ه شما با استفاده از ماروسافت انترنت اسلورر مرور م ند، استفاده م شود ...

241 1000 KB

دانلود

Comanywhere

com @ nywerwhere 3.4 com @ nywhere م تواند توسط سان ه با تجهزات اموزت خاص ار م نند استفاده م شود ...

201 1.17 MB

دانلود