Nevo DVD به iPad Converter

DVD به IPAD Converter برا نرم افزار آسان برا استفاده است ه م تواند به طور مستقم تبدل د و د به فلم ها شتبان شده توسط iPad به طور ه شما م تواند فلم ها د و د در iPad 1، iPad 2 و د جدد در هر نقطه لذت ببرد.
انون بارر ن

Nevo DVD به iPad Converter رتبه بند و خلاصه

تبلغات

  • Rating:
  • مجوز:
  • Shareware / $29.00
  • نام ناشر:
  • Sler Kinder
  • وب سات ناشر:
  • حجم فال:
  • 20.7 MB

Nevo DVD به iPad Converter برسب ها


Nevo DVD به iPad Converter شرح

مرور وراستار: آا شما فر م ند تبدل فلم ها د و د به فرمت ها ه iPad سازار است، اما قادر به تصمم ر در مورد ابزار شما باد برود؟ برا اجاد سردرم خود را از تبدل نرم افزار بسار ساده ما ارائه nevo د و د به iPad تبدل 2.0000.9 . ان محصول Nevo راه حل درخشان است ه م تواند به شما م ند تا به راحت فرمت ها د و د را به فلم ها قابل خش iPad تبدل ند. ان م تواند به راحت فلم ها د و د را از دس ها د و د اره ند و با تنولو شرفته آن، م تواند آنها را به طور امل تبدل به تعرف استاندارد ا فرمت ها ودئو با فت بالا تبدل ند. رابط اربر ان برنامه به نظر م رسد واقعا بصر و در عن حال بسار آسان برا استفاده است ه م تواند به همه م ند تا تبدل را در ه زمان. همانطور ه م خواهد د و د ها را با استفاده از Nevo DVD به iPad تبدل ند، م تواند آنها را در نسخه iPad 1، 2 و 3. خش ند. ار فر م ند قادر به لذت بردن از ودئو با فت بالا س از تبدل نست ، س از آن ما م ترسم ه شما به راحت نران نباشد، به راحت م تواند فرمت خروج 720P HD را درافت ند ه متر از DVD Print را ناه نند. قابلت انتخاب زرنوس و آهن صوت قبل از تبدل نز با ان ابزار در دسترس است. راش ودئو ورود خود را، برش مناطق ودئو ناخواسته و ادغام ندن فال به از و ها موجود در ان مبدل. ان برنامه همنن همراه با ساه سفد، خاستر، سفد ساه و سفد، فلم قدم، اثرات وه منف و منحصر به فرد است. به جا تبدل به ، در صورت ه ندن فال دارد، م تواند از و ها دسته ا م برد و تبدل به صورت آزادانه را به صورت راان انجام دهد. با بار خرد، شما قصد دارد ارتقاء راان زند و شتبان راان از ان محصول را درافت ند. از ان رو برا ل مجموعه ا از و ها و و ها آن به خوب فر م نم، ما آن را 3 شروع م نم. توضحات ناشر:


Nevo DVD به iPad Converter نرم افزارها مرتبط

Nevo DVD به iPad Converter Mac

DVD به iPad Converter For Mac نرم افزار آسان برا استفاده است ه م تواند به طور مستقم DVD را به فلم ها شتبان شده توسط iPad تبدل ند تا بتواند از ودوها د و د بر رو iPad 1، iPad 2 و د جدد در هر نقطه لذت ببرد. ...

23 20.7 MB

دانلود