SPYWARE REMOVE SE 2007

SPYWARE REMOVE SE 2007 نه تنها ابزارها تبلغات مزاحم و نرم افزارها جاسوس را از سستم شما شناسا و حذف م ند، بله برنامه ها خود را نز از بن م برد تا اطمنان حاصل شود ه ه بقاا مضر در سستم شما وجود ندارد.
انون بارر ن

SPYWARE REMOVE SE 2007 رتبه بند و خلاصه

تبلغات

  • Rating:
  • مجوز:
  • Shareware / $19.95
  • قمت:
  • $19.95
  • نام ناشر:
  • Tried Tool
  • وب سات ناشر:
  • حجم فال:
  • 1953K

SPYWARE REMOVE SE 2007 برسب ها


SPYWARE REMOVE SE 2007 شرح

مرور وراستار: در حال ه شت و ذار از طرق سات ها مختلف ما اغلب در سراسر نماش ها مختلف محافظ صفحه نماش است ه باعث م شود همه انواع مشلات به ما. ما اغلب نماش ا آ ها را به ما تبر موم تا 999،999 بازدد ننده وب سات را تبر بوم ا ما را برا دانلود هر محافظ صفحه نماش جذاب ارائه دهم و دوباره ان نجره ها را بسته نم و دوباره واقعا آزار دهنده و وقت ر باشم. بسار از ان عناصر نز Spywares هستند ه ممن است اطلاعات محرمانه ما را سرقت نند. علاوه بر ان، آن را نز بر سرعت و عملرد سستم شما تاثر م ذارد. اما انون شما م تواند از ان مشلات خلاص شود با تلاش Spyware Remover SE 20071.10 . ان نرم افزار دارا قابلت تمز ردن و تعمر خطاها است و عملرد سستم شما را به مزان قابل توجه بهبود م بخشد. ان نجره ها تبلغات را مسدود م ند و از سات ها جاسوس از سرقت اطلاعات از اموتر شما جلور م ند. ان نرم افزار آسان به ار است و اربر آن را به ارزش آن را برا استفاده از توابع خود مانند اسن، مسدود ردن آه و دران دا ند. SPYWARE REMOVE SE 20071.10 با رابط اربر مناسب و معقول باز م شود ه شامل و ها بدون دردسر است. رابط اربر بسار جذاب با رن ها مختلف ساخته شده است و و ها نز به ونه ا قرار م رند ه م تواند با سهولت استفاده شود. نجره سمت زنه ها و اقدام انجام شده توسط برنامه را س از انتخاب زنه در سمت راست نشان م دهد. با 'مان ها اسن' شما م تواند دراو ها را ه م خواهد توسط برنامه اسن شود را انتخاب ند. هنام ه دراو را انتخاب رده اد، فقط باد زنه شروع اسن را ل ند. زنه "وضعت" برنامه وضعت فعل اموتر شما را با نماش فال ها آلوده نشان م دهد. فال ها آلوده با دسته ها خود مانند ابزارها تبلغات، Spywares، Downloader، Keylogger، و رداب، و غره نشان داده شده اند. شما م تواند فال ها آلوده را به صورت مورد ناز انتخاب، لغو ا نادده برد. لست قرنطنه و لست نادده رفتن فال ها آلوده را نشان م دهد ه توسط اربران قرنطنه شده ا نادده رفته شده اند. با استفاده از "تنظمات" شما م تواند تنظمات راه انداز برنامه، زنه ها اسن را تغر دهد و همنن زنه ها خودار به روز رسان را تنظم ند. SPYWARE REMOVE SE 20071.10 تقربا تمام فال ها آلوده را از اموتر شما دا م ند و آنها را ا م ند تا اموتر شما را با عملرد مطلوب انجام دهد. نقطه امتاز از 3 به برنامه داده شده است، برا سرعت اسن، نتاج به طور موثر مشتق شده و توانا تمز ردن خطاها با سهولت داده شده است. توضحات ناشر:


SPYWARE REMOVE SE 2007 نرم افزارها مرتبط

AD-Purge Adware و Remover Spyware

AD-Purge Adware و Remover Spyware م رود بالاتر و فراتر از نرم افزار حذف نرم افزارها جاسوس معمول و برنامه ها فعال مانتور ...

273 3.8 MB

دانلود

سالار

ابزار تجزه و تحلل سستم Saliarar تشخص و حذف ابزارها تبلغات، جاسوس، وروس ها. ...

239 2MB

دانلود