Nevo Media Converter

Converter Media برنامه نرم افزار حذف قدرتمند DRM برا حذف و تبدل ودئو و موسق با حفاظت از DRM به راحت است. همنن م تواند فلم ها و فال ها صوت را در تمام فرمت ها محبوب تبدل ند.
انون بارر ن

Nevo Media Converter رتبه بند و خلاصه

تبلغات

  • Rating:
  • مجوز:
  • Shareware / $39.95
  • نام ناشر:
  • Sler Kinder
  • وب سات ناشر:
  • حجم فال:
  • 37.1 MB

Nevo Media Converter برسب ها


Nevo Media Converter شرح

مرور وراستار: در بازار هزاران برنامه تبدل وجود دارد ه به روند تبدل م م ند. در حال حاضر ار شما به دنبال نرم افزار مبدل شرفته هنوز مطمئن هستد، سس Nevo Media Converter 2.0.0.0.9 در انتظار شما است. ان مبدل رسانه ا راه حل خوب است ه از تبدل تعداد زاد ودئو و همنن فال ها صوت شتبان م ند. همانطور ه م خواهد فلم ها را با استفاده از ان ابزار تبدل ند، س از آن م تواند از دستاه ها ند رسانه ا خود لذت ببرد. Nevo Media Converter شتبان از تمام فرمت ها محبوب ه به شما انعطاف ذر ان محصول را نشان م دهد. هر زمان ه به تعداد و ها مربوط م شود، تعداد زاد از آنها را به دست م آورد ه آن را به شدت بالاتر از هر از همتاان خود م دهد. با استفاده از Nevo Converter Media Converter شما م تواند در مان ند فرمت ها ودئو ه شامل WMV، MP4، FLV و AVI هستند، تبدل به نام ند. و در مان فال ها صوت، WMA، WAV، OGG، MP3 و غره به راحت برا تبدل شتبان م شود. بنابران با بسار از تعداد فال ها آن تبدل به آن م تواند به شما م ند تا آنها را در هر جا ه دوست دارد باز ند. از بهترن و ها آن شامل ان است ه م تواند به راحت محافظت از DRM را از بن ببرد ه در برابر هر از فال ها ودئو قرار م رند. شما م تواند از تمام فال ها تبدل شده در دستاه ها قابل حمل متنوع مانند Zune، PSP، تلوزون ال، آ اد، آ فون، ال و دران لذت ببرد. ان ابزار با تنولو NVIDIA و CUDATM خوشبخت است ه به سرعت تبدل فوق العاده سرع م م ند. هر از فت خروج بدون هماهن ساز مناسب صوت و تصور بسار بالا است. از ان رو Nevo Media Converter ابزار خوب است ه به شما امان م دهد تا فال ها را بسار راحت و به طور موثر تبدل ند. و با تشر از همه و ها بزر آن را با مقرون به صرفه بودن آن م آد، ما آن را نمره 3 در مقاس 5. توضحات ناشر:


Nevo Media Converter نرم افزارها مرتبط

clubdjpro

برنامه سازنده ودئو و صوت ه از رابط عرشه دوانه استفاده م ند ...

37 10.1 MB

دانلود

Pixlane Express

برنامه اربرد ه شما را قادر م سازد تا تصاور خود را برخاند، برش دهد و تغر اندازه دهد، و همنن محدوده سترده ا را اعمال ند ... ...

0 11.2 MB

دانلود

Studioline Photo Pro

مدرت عس امل و وراش مجموعه ا از ابزارها مورد علاقه برا شبه ها مبتن بر سرور، Enablin ... ...

22 47.7 MB

دانلود